juliak

Direktlänk till inlägg 25 december 2016

Min jul!

Av Julia Klasson - 25 december 2016 09:00

Nu är den goa julen över, och jag blir sängliggandes hela dagen.. Dels för att jag är så himla trött efter igår, men sen är jag jätte och då menar jag jättesjuk! 

Okej... jättesjuk är väl ändå att ta i, men jag är verkligen dunderförkyld! 

 

Så låt oss nu prata om självaste julafton igår, vad gjorde du på julafton? 

Jag spenderade ju som sagt min julafton på hönö tillsammans med släkten, det har jag nog nämnt i ett tidigare inlägg. I år var inte julen riktigt som vi hade tänkt oss, och turen var absolut inte med på vår sida. Åskan slog ner precis intill oss, Vi missade färjan och behövde vänta där i en timma, Fixade mitt hår fint med plattången och när jag går ut började det regna och mitt hår förstördes, men mest av allt... Min förbannade förkylning! Jag har visserligen aldrig tur på just julafton men i år var den mer en bara jobbig! Självklart var den ju mysig just dåå ... men  den var fruktansvärd också! 

Först firade vi ju lite här hemma tillsammans med mammas sambos familj, sen åkte vi dit ut och firade med min släkt. Vi åt god julmat, min bror var typ den enda som tittade på kalle anka, mina bröder fick i år dela ut julklapparna, vi fikade på riktigt goda kakor (åt förmodligen lite överdrivet mycket  )... Någon har ju då frågat om jag kunde ta lite bilder ifrån julafton, självklart sa jag ju ja till det... Men tyvärr blev det varken bra eller många bilder! 

Jag fick knäppt några få och kan ju bjuda på en bild på mig själv. 

Först lägger jag in min outfit som jag då hade på julafton! --)

 

Den röda svea tröjan fick jag i julklapp ;) 

     

Bara en helt random och konstig bild   

 

 

Lite av presenterna jag fick... Morgonrock, Ridstrumpor, Vita kortstrumpor, Mössa, Halsduk, Läppsyl 2st. och beautyblender. 

 

Sen fick jag rosa mjukisbyxor ifrån gekås faktsikt, och en grå/mossgrön tröja ifrån HM

och så fick jag Nivea deo och duschkräm (fick det faktsikt förra julen också) 

Sen fick jag ju en del godis och även pengar... men ah.. det var typ det! :D

 

Och så bjuder jag på en selfie från julafton igår, Jag hade det bra igår trots omständigheterna! ...

 

Hoppas ni hade en bra jul och ta nu väl hand om er där ute!     


 

 
 
Ingen bild

Lilly

25 december 2016 14:04

Måste säga att jag älskar dig blogg! Och min jul har vart toppen!
Vill också fråga, vart är den morgonrocken köpt? Om du vet då!

Julia Klasson

26 december 2016 19:06

Hej Lilly! tack så mycket, det värmer. Och vad härligt att höra att din jul var bra!
Min nya morgonrock är faktiskt köpt från HM ..

Tack för din fråga!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Klasson - 26 december 2016 20:20

Jag förstod mig aldrig riktigt på denna portal, så jag byter tillbaka till nouw. Min blogg är överförd hit Bloggens titel är inte alls långt ifrån denna... där är det istället för juliak .. juuliak! alltså med två U istället för ett. NI är hjärtlig...

Av Julia Klasson - 26 december 2016 20:18

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7466216791"

Av Julia Klasson - 23 december 2016 16:24


Ja som rubriken lyder, jag tänkte i detta inlägg ta mig modet att berätta lite om mina diagnoser och hur jag mår utav dom. Så nu släpper jag denna bomb...    Vi börjar med den första diagnosen och lite info om den..  Jag lider utav Selektiv mut...

Av Julia Klasson - 22 december 2016 17:56

Inlägget blev en aning sent idag för ja, som rubriken lyder så har jag ju varit borta nästintill hela dagen i Alingsås tillsammans med Linn. Vi hade det såå trevligt! vi fikade på ett mysigt cafe, vi gick runt på storken (konstigt namn, jag vet.. m...

Av Julia Klasson - 21 december 2016 09:00


Det är så sjukt skönt att det är lov nu, speciellt efter allt slit i skolan den här terminen. Det har vart väldigt mycket plugg och prov heela tiden! Så igår började jag liksom klockan 10 (lyx ju!!), vi fikade ihop och kollade gemensamt på en film ...


Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards