juliak

Alla inlägg den 22 december 2016

Av Julia Klasson - 22 december 2016 17:56

Inlägget blev en aning sent idag för ja, som rubriken lyder så har jag ju varit borta nästintill hela dagen i Alingsås tillsammans med Linn.

Vi hade det såå trevligt! vi fikade på ett mysigt cafe, vi gick runt på storken (konstigt namn, jag vet.. men köpcentret heter faktiskt så.. tro de eller ej!) 

Men tågresan dit och hem var allt lika trevlig   

(säger jag som äälskar att åka tåg) 

 

i vilket fall har jag fått knäppt några foton undertiden vi har varit och härjat runt där som ni alldeles strax ska få se här nedan! 

Som några av er kanske vet så älskar jag ju kläder .. hehe.. 

och sjäälvklaaart fick jag köpt något.. bild här nedanför --)

 


Jag köpte då denna underbart goa kofta på cubus för 249:- Jag kunde ha köpt ett helt set (alltså matchande byxor till tröjan) för 299:- men jag tyckte personligen att det blev lite väl mycket prickar. Men jag hade ett par matchande och goa mjukisbyxor i gaderoben. 

 

Sådär.. nu ska jag låta bilderna här nedan tala för sig själv så skriver jag lite mindre! :D

 

  

(Ful bild.. jag vet :D men vi skyller allt på Linn! :D ) 

 

 

 

Ja.. alltså inte dom vackraste bilderna på det vackraste motiven direkt, men de får duga!

sen kommer jag alltid att namnmärka mina bilder jag lägger ut här... bortsätt ifrån bilder jag lånar och så.. men bilderna jag själv har tagit namnmärker jag med @juliak .. 

Det här var min dag det, hur har eran dag varit? 

 

Ta väl hand om er där ute så ses vi!  



Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards