juliak

Alla inlägg den 18 december 2016

Av Julia Klasson - 18 december 2016 16:40

Sådär! Nu har jag velat fram och tillbaka, ska jag börja blogga igen? Eller ska jag inte? Kommer jag att blogga ofta eller inte? Men men.. jag gör mig ett försök så här precis innan juletid.. så låt mig få presentera mig lite! Jag heter Julia (men wow Julia, inte alls så att man förstod det på ditt bloggnamn!) jag är 17 år gammal, så ja, alltså en 99a. Jag är en sån där galen hästtjej .. så djur är ju något jag brinner för. Jag bor då i Partille tillsammans med min underbara mamma och hennes sambo.. oh självklart hans barn och min biologiska bror.
Ja vad ska man säga, läs min blogg så får ni lära känna mig ännu bättre ;)
Tänker att jag lägger ut ett inlägg imorgon på vad jag önskar mig i julklapp i år.. (inte för att de är mycket alls) men nu ska jag ge mig iväg här! Tack för att just DU läser min blogg och kram på er! (Bjuder på en bild, det här är jag.. Julia Klasson)


Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards