juliak

Alla inlägg den 20 december 2016

Av Julia Klasson - 20 december 2016 09:00

1. Vad heter du? Julia.. ;) 

2. Hur gammal är du? Jag är 17 år gammal. fyllar 18 nästa år (4 oktober)
3. Vart bor du? Jag bor precis utanför Göteborg som då kallas Partille.
4. Hårfärg? Egentligen har jag brunt hår, men har färgat det blont.
5. Ögonfärg? Blå/Grön/Grå/Gul typ.. mina ögon skiftar färg.
6. Hur lång är du? Jag är 171 cm
7. Kär? Nej det är jag inte! :) 
8. Singel eller upptagen? Jag är singel! 
9. Hur många har du kysst?  Det är inte så att jag har räknat.. men en del iaf! ;) 
10. Vad väljer du, godis eller chips? Om jag måste välja... hm... chips.
11.  Nämn tre saker på din att-göra-lista? Sova, Sova och åter Sova! 
12. Cola eller fanta? Fanta forever liksom! :D
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? typ dött, nä men legat i min säng och stirrat upp i taket.
14. Dumpat någon? Ja det har hänt!
15. Blivit dumpad? Och ja, det har också hänt! på ett tragiskt sätt.. ;) 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Jag föredrar lugna, snälla och omtänksamma killar.
17. Vad har du för mobil? Jag har en Iphone 6 plus.
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?  Skulle köpt mig en MacBook, eventuellt en häst också såklart! :D
19. Favoritland? Hmm.. bra fråga! jag skulle nog säga Spanien..
20. Favoritfärg? Rosa och Ljusblått 
21. Film? Det är omöjligt att svara på! 
22. Bok? Hatar att läsa men det finns en bok som lyckades vinna mitt hjärta.. ''om ett missfoster'' heter den. Den handlar lite om dom diagnoserna jag själv har.
23. Serie? Pretty Little Liars
24. Vad gillar du mest med dig själv? Den otroliga orken jag faktiskt har! :D
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mitt utseende.. 

26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan? Här får ni.. Teo och Sandra ;) 
27. En person du älskar? EN!! Jag älskar ju de flesta.. men okej.. mamma då! 
28. En person du hatar? Haha nädu.. där fick du mig allt nästan. Det är lockande att berätta men nä... här nämns inte namnet! 
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll såklart! 
30. Saknar du någon just nu? Klart jag gör! 
31. Vad är det bästa som hänt dig? När mina två hundar kom in i vår familj! 
32. Beroende av något? Nepp..
33. Ditt livs största misstag? Blev förälskad i en kille som i slutändan krossade mig till miljoners bitar. Men man lär ju sig av sina misstag :) 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Saandraa :) 
35. Har du några tatueringar? Nej.
36. Piercingar? Är inte hål i öronen piercing.. tror de är så..
37. Vem är mest lik dig? Sandra är nog den som är mest lik mig än någon annan i denna värld.
38. Har du någon förebild? Mamma är och kommer alltid vara min förebild! 
39. Vad ska du göra idag? Gå till skolan, fika, gå till kyrkan, och sen hem för att njuta av lovet!
40. Vad är det värsta du vet? Lögner! 
41. Vad är det bästa du vet?  Hästar!
42. Vad åt du senast? Kyckling med pasta typ 
43. Vad vill du ha just nu? Chai latte!! 
44. Vad köpte du senast? En fin pläd till min säng.
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Har ingen favorit
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Novalie helt klart! 
47. Tränar du? Ja alltså ridning är väl ändå träning.. :D
48. När går du och lägger dig? för de mesta vid typ 23.. men har mer eller mindre blivit 22 den senaste tiden då det vart så mycket i skolan.
49. Vad är klockan nu? 08:57
50. Är du nöjd med ditt liv? Absolut! 


Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards