juliak

Direktlänk till inlägg 19 december 2016

Min önskelista!

Av Julia Klasson - 19 december 2016 09:00

Min önskelista har väl varit ganska torr i år om jag får säga det själv, men jag har iaf öppnat ögonen för en outfit jag vill ha så vi får väl se om jag får något av detta i julklapp :) så låt oss börja här! 

 

Okej, så här är då en tröja ifrån hm som ni förmodligen redan har skådat. Jag måste säga att jag bara älskar den färgen, och till dessa jeans här nedan kommer de bli toppen! 149:- kostar den då som ni förmodligen också redan har skådat.

 

Här har vi då ett par jeans ifrån hm dom också.. föreställ er dom fast svarta tillsammans med den gröna tröjan. Det bästa med just dessa jeans är ju att dom är högmidjade och stretchiga vilket veeerkligen går hem hos mig. 

 

Och nu kom vi till den grejen som mina vänner skrattar åt, ja men jag får väl vara lite skum dårrå.. :D  Men kortstrumpor som dessutom är vita är något jag verkligen behöver, kvittar vart ifrån men bara dom är korta och vita. Bilden är lånad ifrån google ;)

 

Och NU mina underbara små bönor, nu kom vi till min favorit. nämligen ett par adidas superstar skor.. just dessa är ifrån footway.se och kostar som på bilder 849:- men det är inte helt säkert att jag får eller köper dom just därifrån.. men jag var och testa dom idag i en skoaffär, sååå underbara! får jag inte dom i julklapp så köper jag dom garanterat till nästa studiebidrag :) 


Ta väl hand om er där ute! så ses vi i nästa inlägg .. ;)    

 
 
Ingen bild

Elina

21 december 2016 10:43

Du har ju smak måste jag säga! Älskar den tröjan :)

Julia Klasson

21 december 2016 14:36

Hej Elina!

Tack så mycket! och ah.. visst är tröjan fin, jag älskar den jag också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Klasson - 26 december 2016 20:20

Jag förstod mig aldrig riktigt på denna portal, så jag byter tillbaka till nouw. Min blogg är överförd hit Bloggens titel är inte alls långt ifrån denna... där är det istället för juliak .. juuliak! alltså med två U istället för ett. NI är hjärtlig...

Av Julia Klasson - 26 december 2016 20:18

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7466216791"

Av Julia Klasson - 25 december 2016 09:00

Nu är den goa julen över, och jag blir sängliggandes hela dagen.. Dels för att jag är så himla trött efter igår, men sen är jag jätte och då menar jag jättesjuk!  Okej... jättesjuk är väl ändå att ta i, men jag är verkligen dunderförkyld!    Så...

Av Julia Klasson - 23 december 2016 16:24


Ja som rubriken lyder, jag tänkte i detta inlägg ta mig modet att berätta lite om mina diagnoser och hur jag mår utav dom. Så nu släpper jag denna bomb...    Vi börjar med den första diagnosen och lite info om den..  Jag lider utav Selektiv mut...

Av Julia Klasson - 22 december 2016 17:56

Inlägget blev en aning sent idag för ja, som rubriken lyder så har jag ju varit borta nästintill hela dagen i Alingsås tillsammans med Linn. Vi hade det såå trevligt! vi fikade på ett mysigt cafe, vi gick runt på storken (konstigt namn, jag vet.. m...


Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards