juliak

Alla inlägg den 21 december 2016

Av Julia Klasson - 21 december 2016 09:00

Det är så sjukt skönt att det är lov nu, speciellt efter allt slit i skolan den här terminen. Det har vart väldigt mycket plugg och prov heela tiden!

Så igår började jag liksom klockan 10 (lyx ju!!), vi fikade ihop och kollade gemensamt på en film som min historielärare har gjort under vår pysseldag förra veckan. Jag och mina vänner valde frivilligt att gå till kyrkan för att lyssna på esteterna när dom sjung. 

 

Men iallafall.. nu är det inte alls långt kvar till julafton! 

tiden går ju väldigt fort måste jag då säga!   

Hur firar du julafton? du får jättegärna lägga en kommentar och berätta hur din jul kommer att bli. Själv ska jag ut till hörnö (en ö utanför göteborg typ) och fira jul med familjen inklusive min mormors syster och hennes barn. Varje år har jag vart jultomte sen flera år tillbaka, så vi får helt enkelt se om jag blir det i år också, men jag hoppas verkligen inte det! 

 

Innan jag avslutar detta inlägget så måste jag säga er något. Inläggen har ju kommit ut 09.00 på morgonen varje dag MEN tyvärr kan inte jag fortsätta med det. Hädanefter kommer inläggen ut klockan 17.00 förutom på Fredagar sen efter jullovet för jag rider liksom då. Så då kanske fredagsinläggen kommer ut 20.00

Hoppas iallafall att du mår bra och att allt är på topp! för de är det för mig   

 


Hej där! Mitt namn är då Julia, 17 år. Bor i en liten stad utanför Göteborg såkallad Partille. Jag är en tokig hästtjej, älskar musik och älskar att skriva. Hoppas just du ska trivas här inne! ;)
10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards